Şartlar & Koşullar


  • Garanti Koşulları

    Sitede satışa sunulan ürünlerin ( -üzerlerinde belirtilmişse ) son kullanma tarihi içerisinde olan problemlerin (Bozulma,Renk Değişikliği Vb ) olması durumunda üretici firma garantisi altındadır. Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz.

    Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

    Satın aldığınız ürünlerin garanti süresi yasalarla belirlenmiş olup kutu üzerindeki son kullanma tarihidir.

    .

    • Teslimat Koşulları

      Firmamızdan satın aldığınız ürünler anlaşmalı kargo firma/ların güvencesiyle, kapalı kutuda, içinde ne olduğu belli olmayacak şekilde paketlenir.

      Siparişini vermiş olduğunuz ürünler ödeme onayı alındıktan sonra ERTESİ GÜN hafta içi 12:00 - 16:00 saatleri arasıda işleme alınarak kargoya verilir.  Cuma günü vermiş olduğunuz siparişler Cumartesi sabahı saat 12:00’da işleme alınarak aynı gün kargoya verilir. Resmi tatil ve bayram tatillerinde verdiğiniz siparişler işyerimizin ve kargo şirketinin çalışma saatlerindeki esneklik sebebi ile tatil bitimi ilk iş gününde kargoya verilir. ( Mevcut stok durumlarına siparişinizin kargoya verilmesinin süresinin uzaması durumunda müşterimiz ayrıca bilgilendirilir. )


      Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin içinde size ulaştırılmaktadır.


      Kargonun ALICIYA ulaştırılmasında geçen süre kargo firmasının sorumluluğundadır. Bu süre ortalama 4 İşgünüdür. Tedarik süreci dışındaki gecikmelerden Satıcı sorumlu tutulamaz. Tedarik sürecinde oluşacak olası gecikmelerde , SATICI ALICI’ya Telefon ve E-posta yolu ile gecikme olacağını bildirmekle yükümlüdür.


      Havale/EFT işleminde ; Firma İsmi “BETAGAZARMATURLERI.COM.TR” ; adres ise Evliya Çelebi Mh. Giptaş Sanayi Sitesi Cömert Sk. B-Blok No: 37 PK-34944 Tuzla - İSTANBUL / TÜRKİYE ; telefon ise: +90 (216) 374 36 69 olacak şekilde yazılmalıdır. Açıklama bölümüne de sipariş sonunda verilen sipariş referans numarası yazılmalıdır. Havale/EFT seçeneği ile verdiğiniz siparişlerin ödemesi 3 iş günü içerisinde gerçekleşmezse, siparişiniz iptal edilir.


      ALICI, ürünü sipariş ederken teslim adresini doğru bildirmelidir. Ürünün belirtilen adrese teslim edilmesiyle, SATICI teslimat görevini yerine getirmiş olur. Yanlış bilgilendirmelerden SATICI sorumlu değildir. Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit ettiğiniz paketler ALICI tarafında kabul edilmemeli, kargo yetkilisine tutanak tutturulmalı, SATICIYA bildirilmeli ve ürünler teslim alınmadan kargo ile aynen geri gönderilmelidir. Hasarlı ürünler SATICIYA ulaştığında, gerekli incelemeler yapılıp, yeni teslimat, en kısa sürede gerçekleştirilir.


    • İade Koşulları 

      Teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde, güvenli bir kutuda, orijinal ambalajını tahrip etmeden, tekrar satılabilirliğini bozmadan, ürün içerik ve gramajı eksiksiz olmak koşuluyla, satın almış olduğunu ürünleri iade edebilirsiniz.


      Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir.Ürün satışında SATICI tarafından ALICI adına düzenlenmiş faturanın kayıp, eksik, tahrip olmuş ( yırtılmış okunamayacak durumda olması ) halinde ALICI’nın talep ettiği ürün iadesi SATICI tarafından kabul edilemez.


      Fatura şirket adınaysa iade faturası düzenlenmelidir İade edilmek istenen ürünün, orijinal ambalaj ya da üründe herhangi bir hasar, çizik, yırtılma, bant-etiket kullanımı, ürünün kullanımı, kutu içeriğinde eksik vb. problemler varsa, iade kabul edilmez. Bu durumda iade edilen ürün ücret alıcı ödeme şekli ile ALICIYA kargolanır, ya da alıcının onayı ile imha edilir ve herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.


      Satın alınan ürünün ayıplı olduğu düşünüldüğünde, mail ya da telefonla müşteri hizmetleri ile irtibata geçilmelidir. Sorunun kullanıcı hatasından kaynaklandığı durumlarda ürün iadesi alınmaz. Sorunun kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı düşünüldüğü durumlarda, ürünler incelenmesi için satıcıya kargo ile gönderilmesi gerekir. Ayıbın üründen kaynaklandığı tespit edildiğinde, ürün iadesi alınır.


      İade süreci, ürünün iade koşullarına uygun olup olmadığı tespit edildikten sonra başlar. İade koşullarına uymayan durumlarda, yukarıda belirtildiği üzere kargo bedelleri müşteriye aittir. İadenizin hesabınıza yansıması ödeme şeklinize göre değişiklik gösterir. Ödeme havale ve EFT ile yapılmışsa tutar banka hesap numaranıza yatırılır. Ürün iade durumunda para iadesi yapılırken kargo bedeli ve ödeme masrafları düşülür. Müşteri iade etmek istediğiniz ürünleri kargoda oluşabilecek hasarlara karşı korumak için uygun pakette göndermelidir. Ürünleri teslim aldığı biçimde, güvenli bir ambalajla göndermelidir. Aksi halde kargoda meydana gelen hasarlardan dolayı Satıcı sorumlu olmayacaktır.